dilluns, 19 de maig del 2014

RESPOSTA


Una pregunta que em fan molt sovint és: " què pensa la teva parella de que et facis fotos?" (especialment si es tracta de fotos de llenceria o nu). Aquesta és una pregunta horrorosa que crec que no s' hauria de fer, però vaig a contestar, crec que és necessari:

1- Si tinc parella o no, això és cosa meva i no dels altres (ho dic sobretot per alguns que com que no tenen nassos de preguntar directament si tens parella fan aquesta pregunta imbècil).
2- En el cas de tenir parella: el que pensi la parella sobre el fet que jo em faci fotos no importa en absolut. Amb la meva vida i amb el meu cos faig el que vull jo. Si li agrada bé i si no li agrada que es faci fotre, perquè jo ho seguiré fent igual. Les persones no som propietats i no estem aquí per complaure als altres.
3- Mai estaria amb algú que no respectés les meves decisions ni tingués consideració per allò que em fa feliç.
4- Fer-se fotos no és pas res dolent, caldria deixar-nos estar de prejudicis i puritanismes ridículs.

CONCLUSIÓ: faig el que em dóna al gana, no necessito el permís de ningú, està claríssim.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada