diumenge, 17 de maig del 2009

VAMPIR


Aquí teniu un poema que vaig escriure quan estudiava EGB. Era el 1993 i vaig escriure aquest poema a classe en un full quadriculat que vaig desar en una carpeta d´anelles.
El meu amor per a tot allò ocult ja estava molt definit a la meva infància, per no parlar de la meva innata necessitat d´escriure.
Aquí teniu un curiós poema d´infància, de part d´una nena gòtica.


VAMPIR


Figura misteriosa entre les ombres,

fill de les perverses tenebres...

Vull saber el teu secret vampir.

Vull saber com ets o morir.


Sacrificaria la meva sang

per a veure´t jove cada any.

Sanguinari i seductor,

etern i amenaçador.


La llegenda és llegenda

però la veritat mai és delatada.


Vampir poeta, vampir,

de sang roja com el rubí.

Una nit sense estels

és com una cara coverta de vels.

Tinc presents els teus ulls de maragda

quan miro el mar amb melangia

i recordo la teva pell blanca i gelada

enyoran-te cada solitari dia.


Figura negre i odiosa

de mirada rencorosa,

què dónes tu per a ser etern?

Dimoni, àngel, confesa el teu secret!


Mort i vida, mort i vida,

entre les ombres per a tu es crida.

Els teus ulls són metalls verds,

ets de mirada tendre i pervers.


1993



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada